کمپین جدید کمپانی Lead With Love) P&G) کار خوب ۲۰۲۱

کمپین جدید کمپانی P&G چند نکته جالب را در خود داشت:
یک.

#معماری_برند:
معماری برند عبارت است از تنظیم رابطه میان برند مادر (کمپانی) و زیربرندها به نوعی که میزان استقلال یا وابستگی آنها به هویت برند مادر مشخص شود.
پی اند جی، سالیان سال نماد نوعی از معماری با نام #House_of_brands  بود که ارتباط مادر و زیربرندها به صفر می رسد. در این روش، معمولا برند کمپانی یا مادر، تبلیغاتی برای خود انجام نمی دهد و هر زیربرندی مسئول ارتباطات خودش است. نقطه مقابل آن #Branded_House است که همه زیربرندها نام مادرشان را می گیرند و ارتباطات طراحی و اجرای مرکزی دارد.
در این میان، پی اند جی و رقیب دیگرش یونیلِوِر، چند سالی است به سمت رابطه ده درصدی حرکت کرده و در کمپین هایی به معرفی خود می پردازند.
پرسش یک: به نظر شما چرا نوع معماری های صفر و صد درصدی در حال از بین رفتن است؟
دو.

پی اند جی به مناسبت سال جدید ویدئوی زیبایی ساخته با نام “عواطف” که کودکان رو در حال ابراز احساسات نشون می دهد و میگوید “ما با هشت نوع احساس و عاطفه به دنیا می آییم” (در اسلاید دوم #چرخه_پلاچیک را آورده ام).
اما در این میان، عشق از همه آنها قوی تر است و نشون می دهد که بچه ها چه راحت ابراز عشق می کنند، در حالی که بزرگترها در انواع احساسات دیگر به بهانه تنازع بقا درگیرند.
در سالی که گذشت، یک ویروس به ما نشان داد که چقدر به عشق محتاجیم.
جمله cbo پی اند جی را در انتهای کپشن بخوانیم. (با این عنوان شغلی هم آشنا شویم)
به همین خاطر #پی_اند_جی ، در دوران #پاندمیک به خانواده های بیمار کمکهای بسیاری کرد، خصوصا در بریتانیا که موطن اصلی صاحبان آن است.
پی اند جی، صاحب برندهای زیادی است. از ژیلت گرفته تا پمپرز، آریل، کرست، فیری، تاید و غیره .
پرسش دو: به نظر شما پی اند جی، چرا چنین کمک هایی می کند؟
به بهترین پاسخ ها یک جلد کتاب از #انتشارات_سیته هدیه داده خواهد شد.
@citehpub

Marc Pritchard, P&G’s chief brand officer, said: “۲۰۲۰ has brought clarity to what matters and to the role that businesses and brands must play in society”.

برگرفته از صفحه اینستاگرام دکتر #فرزاد مقدم

ممکن است به مطالب زیر علاقمند باشید:
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.